راه اندازی شعبه ای دیگر از کسب و کار خود آن هم در دنیای اینترنت (طراحی سایت کرج) شما را به عرصه ی رقابت با افراد موفق وارد می کند. جهانشهر که جزء منطقه های بالاشهرکرج به حساب می آید مملوء از شرکت ها و فروشگاه های متنوع می باشد.

طراحی سایت شرکتی در جهانشهر

طراحی سایت در جهانشهر

سایت شرکتی می تواند با ارائه منو محصولات، خدمات، پروژه ها، گواهینامه ها، باشگاه و مشتریان وجه تمایز خود را با دیگر شرکت ها بیان کند. انجام این کار ها با داشتن سایتی قدیمی و ساده امکان پذیر نمی باشد بلکه باید به زیبایی ظاهری سایت و محتوای به روز آن توجه داشته باشید.

بررسی کنید: طراحی سایت در گوهردشت

با ایجاد سایت شرکتی دیگر نیازی به صرف هزینه های گزاف برای تبلیغات در رسانه ها و یا بیلبورد ها نیستید ،همچنین بار بسیاری از کار ها از روی دوشتان برداشته خواهد شد و مشتریان بیشتر با سایتتان کار های خود را انجام خواهند داد.

طراحی سایت با ورد پرس در جهانشهر

سیستم های مدیریت محتوای زیادی برای طراحی سایت وجود دارند که محبوب ترین آن ها وردپرس می باشد.

طراحی سایت با ورد پرس دارای مزایای زیر می باشد.

  1. امکان آپدیت های پی در پی و به صورت خودکار
  2. سرعت مناسب
  3. امنیت خوب
  4. پلاگین های متنوع با انعطاف پذیری بالا
  5. قالب های متنوع و به روز
  6. مطابق با استاندارد های سئو
  7. امکان استفاده راحت و آسان بدون داشتن تخصص خاص

طراحی سایت رسپانسیو در جهانشهر

گوشی همراه در دسترس ترین ابزار الکترونیکی در بین انسان هاست. افراد در هر جایی که باشند به وسیله تلفن همراه خود در موتور های جست و جو سرچ می کنند و برای سوال های خود پاسخ مناسب را پیدا می کنند.

موتور های جست و جو سعی می کنند بهترین سایت ها را به مخاطبین خود نشان دهند ، یکی از این خصوصیت ها که مورد توجه موتور های جست و جو قرار می گیرد رسپانسیو بودن سایت هاست.

چون سایت ها به وسیله لب تاپ ها در اندازه های بزرگ صفحه نمایش طراحی می شوند و وقتی با موبایل آن ها را مشاهده می کنیم اجزاء به درستی در جای خود قرار نخواهند گرفت. خاصیت رسپانسیو بودن این مشکل را حل می کند و کاربران تجربه لذت بخشی با مشاهده سایتتان در گوشی موبایل خود دارند.

تیم طراحی سایت در جهانشهر

انتخاب تیم طراحی سایت ارزان در جهانشهر که دارای مهارت کافی در زمینه های مختلف پیاده سازی سایت باشد برای صاحبان کسب و کار مخصوصا تازه کار ها اهمیت ویژه ای دارد.

درست است که قیمت طراحی سایت در جهانشهر به امکاناتی که بر روی سایت قرار داده می شود بستگی دارد اما بعضی شرکت ها قیمت های نجومی برای کار های خود در نظر گرفته اند که معقولانه نیست.

ناوک که دارای رزومه های قوی در خصوص طراحی سایت فروشگاهی جهانشهر و یا شرکتی می باشد. تلاش ما برای شما ساخت سایت حرفه ای در جهانشهر می باشد با کمترین هزینه و بیشترین امکانات.

تیم طراحی سایت در جهانشهر

پشتیبانی سایت در جهانشهر

کلیه سایت های راه اندازی شده به پشتیبانی نیاز دارند. شما با انتخاب پکیج مورد نظر خود مدت زمان این پشتیبانی را انتخاب خواهید کرد. به روز رسانی مطالب ، ویرایش و یا حذف محتوای سایت ، ایجاد سرعت بالاتر ،بررسی خطاها ، رفع مشکلات نرم افزاری و ….. از وظایف تیم پشتیبانی سایت می باشد.

از آنجایی که تعداد هکر ها برای سایت ها مخصوصا سایت های پر درآمد بسیار زیاد می باشد باید امنیت سایتتان را بالا ببرید و جلوی نفوذ آن ها را بگیرید. یکی از خدمات تیم پشتیبانی ایجاد امنیت بالا برای سایتتان می باشد.

سئو سایت در جهانشهر

بعد از راه اندازی سایت، سئو سایت است که باعث بقاء آن می شود. برای محبوبیت بین موتورهای جست و جو و بهتر دیده شدن سایت باید به الگوریتم هایی که برای جست و جو گر ها مهم می باشد توجه داشت و آن ها را اولویت قرار داد.

سئو کار های ماهر با لینک گذاری های حرفه ای ، استفاده از کلمات کلیدی ، خرید رپورتاژ ، آنالیز سایت های رقبا و ….. سایت شما را جزء سایت های برتر گوگل در صفحات بالا جای خواهند داد.

به این مطلب امتیاز بدهید
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
نمونه کار
واتساپ
تماس