طراحی سایت در اشتهارد

اشتهارد، شهری با جمعیتی بالغ بر 100 هزار نفر، یکی از قطب های مهم صنعتی و اقتصادی استان البرز است. در این شهر، کسب و کارهای بسیاری در زمینه های مختلف فعالیت می کنند.

در چنین شرایطی، حضور در فضای مجازی و ساخت سایت حرفه ای در کرج، برای کسب و کارها ضروری است. طراحی سایت در اشتهارد، فرصتی برای حضور در بازار رقابتی و جذب مشتریان بیشتر فراهم می کند.

طراحی سایت در اشتهارد

با سایت فروشگاهی فروش آنلاین خودت رو در اشتهارد استارت بزن!

فروشگاه های آنلاین، به دلیل راحتی و امکان مقایسه کالاها، روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. اگر شما نیز قصد راه اندازی یک فروشگاه آنلاین را دارید، طراحی سایت فروشگاهی در اشتهارد، اولین قدمی است که باید بردارید.

در طراحی سایت فروشگاهی، باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • طراحی زیبا و کاربرپسند.
  • محتوای جذاب و مرتبط.
  • عملکرد مناسب.
  • سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو.

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس، یکی از گزینه های مناسب برای کسب و کارهای کوچک و متوسط است. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای محبوب و انعطاف پذیر است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به دانش کدنویسی، یک سایت فروشگاهی حرفه ای طراحی کنید.

معایب طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

  1. عدم انعطاف پذیری کامل
  2. نیاز به دانش اولیه در مورد وردپرس

مزایا طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

  • هزینه کمتر
  • قابلیت ارتقاء
  • محبوبیت و سادگی استفاده

اگر به دنبال یک راه حل مقرون به صرفه و انعطاف پذیر برای طراحی سایت فروشگاهی خود هستید، طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس، گزینه مناسبی برای شماست.

 

طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی در اشتهارد

طراحی سایت شرکتی در اشتهارد

شهرک صنعتی اشتهارد جزء بزرگترین شهرک های صنعتی ایران است که تعداد زیادی شرکت در حال فعالیت در آن می باشند. بسیاری از این شرکت ها

با هدف دیده شدن و ارائه خدمات خود به دنبال طراحی سایت می روند که برای گرفتن نتیجه ی بهتر لازم است به نکات زیر توجه داشت :

1-طراحی کاربر پسند

نیاز هر کسب و کاری با یکدیگر متفاوت می باشد بنابراین باید نیاز های مخاطبین خود را بشناسید و با توجه به آن سایت را طراحی و دسته بندی کنید.

2-طراحی به صورت داستان گویی

از آنجایی که در سایت های شرکتی هدف معرفی شرکت و محصولاتش می باشد صفحات سایت خود را به صورت یک داستان و یا مرتبط به هم ایجاد کنید همچنین توجه داشته باشید ارائه دستاورد ها و ویژگی های مطلوب شرکتتان که شما را از دیگر شرکت ها متمایز می کند امری مهم و ضروریست.

3-انیمیشن سازی

سایتی خشک و بدون جذابیت برای مخاطبین بسیار خسته کننده است و حس خوبی در آن ها ایجاد نخواهد کرد.

4-طراحی سایت رسپانسیو در اشتهارد

سایت ها باید برای تمام افرادی که سرچ می کنند قابل نمایش باشد. افراد ممکن است از طریق موبایل ، تبلت و یا لب تاپ سرچ کنند که اگر سایتی قابل نمایش در اندازه های مختلف صفحه نمایش ( رسپانسیو) نباشد تعداد قابل توجهی از مشتریان خود را از دست خواهید داد همچنین از مهمترین عوامل محبوبیت برای موتور های جست و جو رسپانسیو بودن سایت می باشد.

5-در دسترس بودن اطلاعات ضروری

حتی اگر سایت شرکتی شما تک صفحه ای هم باشد باید اطلاعات تماس با ما و درباره ما در آن روشن و واضح باشد.

6-طراحی سایت ارزان در اشتهارد

قیمت طراحی سایت با توجه به فوایدی که دارد بسیار اندک می باشد و با پرداخت هزینه کم به بالاترین سود دست خواهید یافت. قیمت طراحی سایت به

میزان مهارت شرکت طراحی سایت در اشتهارد و میزان امکانات ارائه شده در آن بستگی دارد.

ارائه امکاناتی همچون تعداد صفحات بالا ، نوع سیستم مدیریت محتوا ، سرعت بالا ، لوگو سازی ، امنیت بالا نیاز به صرف زمان بیشتر و پرداخت

هزینه بیشتری دارد.

خدمات طراحی سایت در کرج از جمله خدماتی است که ما در استان البرز به صورت حرفه ای ارائه می دهیم.

سئو سایت در اشتهارد

داشتن یک سایت شرکتی، اولین قدم برای حضور در دنیای اینترنت است. اما برای اینکه بتوانید در میان انبوهی از سایت ها، دیده شوید و به مشتریان بالقوه خود برسید، نیاز به سئو سایت دارید.

سئو، فرآیندی است که به منظور بهبود رتبه سایت شما در نتایج موتورهای جستجو انجام می شود. این کار باعث می شود که سایت شما در صفحه اول نتایج جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما نمایش داده شود.

رسیدن به لینک یک در نتایج جستجو، آرزوی همه کسب و کارها است. اما این کار آسانی نیست و نیاز به زمان، تلاش و هزینه دارد. با این حال، با سئو مداوم و اصولی، می توانید به این هدف دست یابید.

سخن پایانی

طراحی سایت، بهترین راه برای معرفی کسب و کار شما به افرادی است که شناختی از شما ندارند. با سپردن طراحی سایت خود به ناوک وب، می توانید به صورت پله ای و با اطمینان، به این هدف مهم دست یابید.

 

به این مطلب امتیاز بدهید
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
نمونه کار
واتساپ
تماس