طراحی سایت اسلامشهر

طراحی سایت در اسلامشهر برای کسب و کار های زیادی که در این شهر وجود دارد دارای انواع مختلفی دارند همانند طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی، شخصی و رزومه و طیف های گسترده دیگر که با ساخت وبسایت از آن بهرهمند می شوید.

طراحی سایت در اسلامشهر

10 مورد از مزایایی که طراحی سایت برای کسب و کار شما دارد

با پیشرفت دنیای دیجیتال که همه کسب و کار ها اینترنتی شده و نیرو های انسانی به حداقل رسیده است نباید از قافله عقب بمانید و کسب و کار خود را محدود به روش های سنتی بکنید بلکه باید همگام با متد های روز جلو بروید و برای رونق کسب و کارتان تلاش کنید.

  1. جذب مشتریان از محدوده جغرافیایی بزرگتر و کسب درامد بیشتر
  2. پرداخت هزینه کمتر برای ساخت سایت به جای پرداخت هزینه های بالا بابت تبلیغات و استخدام بازاریاب های حضوری
  3. سهولت در انجام کار
  4. ارتباط صمیمانه تر با مشتریان
  5. به روز بودن کسب و کار
  6. برندسازی
  7. افزایش اعتبار کسب و کار
  8. رشد سریع
  9. ارائه خدمات به صورت 24 ساعته بدون محدودیت های زمانی و مکانی
  10. مادام العمر بودن

چرا داشتن سایت اینقدر مهم شده است؟

شاید این سوال در ذهنتان جاری شود که چرا داشتن سایت اینقدر مهم می باشد ؟

سایت ها مزایای بسیاری هم برای صاحبان کسب و کار هم برای مخاطبین دارد. مخاطبین با سایت ها نیازی به مراجعه حضوری و ماندن در ترافیک برای خرید کردن و یا آموزش دیدن نیستند و رسیدن به اهدافشان تنها با یک گوشی و یک سرچ ساده امکان پذیر می باشد.

قیمت طراحی سایت در اسلامشهر

همانطور که گفته شد از مزایای داشتن سایت نسبت به فعالیت های حضوری کاهش هزینه ها میباشد.

برای رفتن به دنیای پرسود رقابت آنلاین نیاز به پرداخت هزینه هایی عمومی و اختصاصی دارید که با توجه به نیازتان بالا و پایین خواهد شد. اگر هدف شما رقابت با سایت های غول می باشد نیاز به ارائه امکانات بیشتر و پرداخت هزینه بیشتر دارید.

قیمت طراحی سایت در اسلامشهر

سیستم مدیریت محتوای زیادی برای طراحی سایت وجود دارند که ارزان ترین و محبوبترین آن ها طراحی سایت با وردپرس در اسلامشهرمی باشد. وردپرس دارای قالب های متنوع با آپدیت های به روز می باشد که با استفاده از آن می توانید نظر مخاطب را به سایتتان جلب کنید.

طراحی سایت رسپانسیو (Responsive) در اسلامشهر

طراحی سایت ناوک سایت هایی رسپانسیو که قابلیت نمایش در صفحه نمایش های مختلف را دارد به شما عزیزان ارائه خواهد داد. سایت های رسپانسیو شده از ویژگی های مهم یک سایت به حساب می آید زیرا بیشتر از 60% مخاطبین به وسیله موبایل سرچ می کنند و اگر سایت شما رسپانسیو نشده باشد افراد نمی توانند سایتتان را ببینند و بیشتر مشتریان خود را از دست خواهید داد.

پشتیبانی سایت در اسلامشهر

از ویژگی هایی که باعث تمایز ناوک با دیگرمجموعه ها شده میزان پشتیبانی سایت در اسلامشهرمی باشد. خدمات پشتیبانی از سایت به خدماتی گفته می شود که بعد از تحویل سایت به مشتریان ارائه می شود و دارای خدماتی همچون موارد زیر می باشد :

  1. تهیه نسخه پشتیبان
  2. خطایابی و رفع مشکلات فنی
  3. افزایش امنیت سایت
  4. بررسی و افزایش سرعت سایت
  5. خطایابی و اقدام به رفع مشکل
  6. به روز رسانی مطالب و ویرایش آن ها با نظر مشتری
  7. بهینه سازی محتوای قبلی سایت
  8. آنالیز دیگر رقبا و ارائه راهکار هایی برای توسعه کسب و کار
سخن نهایی

برای طراحی سایت حرفه ای در اسلامشهر توجه داشتن به اصول و المان هایی که مورد نیاز هر نوع کسب و کاری می باشد جزء الویت های طراحی سایت می باشد. موتورهای جست و جو سایتی را نمایش می دهند که متناسب ترین پاسخ را به سرچ مخاطبین دهد. بنا براین اگر شما نیاز کاربران را بدانید و از آن کلمات کلیدی در سایتتان استفاده کنید روزانه هزاران بازدید خواهید خورد و مورد توجه موتور های جست و جو گر قرار خواهید گرفت.

انتخاب تیم طراحی سایت در اسلامشهر باید با دقت و حوصله باشد تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. پیشنهاد ما به شما مشاهده نمونه کار های ما به همراه امکانات ارائه شده در آن می باشد.

طراحی سایت ناوک علاوه بر آنکه از کارآمد ترین ها درحوزه طراحی سایت حرفه ای در تهران و پشتیبانی و سئو است ، همیشه در تلاش است که با تعهد و اشتیاق  بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.

به این مطلب امتیاز بدهید
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
نمونه کار
واتساپ
تماس