طراحی سایت وردپرسی در آسارا

طراحی سایت ناوک وب در کرج از ارائه دهندگان خدمات طراحی سایت در آسارا می باشد. و به دلیل دور بودن آسارا از مرکز شهر، خدمات دیجیتال مارکتینگ را به عزیزان آسارا به صورت دورکاری ارائه می دهیم.

طراحی سایت حرفه ای در آسارا
طراحی سایت در آسارا

ما تمام تلاش خود را می کنیم که از بهترین گرافیک در سایت شما استفاده کنیم و با طراحی سایت رسپانسیو سایتی واکنش گرا که در تمام ابزارهای الکترونیکی قابل نمایش است را دارید.

ما همچنین خدمات پشتیبانی سایت را بصورت حرفه ای به شما عزیزان ارائه می دهیم، که می توانید برای هماهنگی با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت حرفه ای در آسارا

برای موفقیت در دنیای وب تنها داشتن سایت کافی نیست بلکه باید تمامی اهداف را مدنظر قرار داد و در سایت پیاده کرد. سایت شما ویترینی مجازی از شما و کسب و کار شماست و باید از هنر و تکنولوژی بهره ببرید تا بتوانید تجربه ای دلنشین از سایت خود در ذهن مخاطبینانتان ایجاد کنید.

برای پیشرفت هر چه بیشتر کسب و کارتان، باید علاوه بر رقابت در دنیای حضوری، در دنیای اینترنت نیز سایتی طراحی کنید و به رقابت آنلاین بپردازید. سایت ها بستر مناسبی برای فروش محصولات فروشگاهی ، معرفی خدمات و محصولات یک شرکت ، مشهور کردن افراد ، ارائه اخبار و …. می باشد.

پیاده سازی سایت در آسارا

در گذشته  به علت هزینه زیاد طراحی سایت کمتر کسی به سراغ سایت می رفت اما امروزه با آمدن سیستم مدیریت محتوا های مختلفی همانند جوملا ، وردپرس ، دروپال و…. که اکثرا رایگان هستند و فقط باید هزینه های مربوط به خرید هاست و دامنه و قالب را پرداخت، هر روزه تعداد زیادی از صاحبان کسب و کار ها به طراحی سایت روی آورده اند.

محبوب ترین این سیستم های مدیریت محتوا در میان افراد وردپرس می باشد. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا با امکانات بالا می باشد که امکان توسعه و تولید محتوا بدون کدنویسی را دارد. از مزایای ورد پرس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ✅راحتی استفاده از آن
  2. ✅صرفه جویی در زمان برای طراحی سایت (بدون نیاز به دانش برنامه نویسی)
  3. ✅به روز بودن باگ ها
  4. ✅تنوع در قالب ها
  5. ✅سرعت و امنیت بالا
  6. ✅افزونه های مختلف
  7. ✅سئو راحت
  8. ✅امکانات زیاد
  9. ✅هزینه پایین

سئو سایت در آسارا

برای آنکه سایت شما نتایج بهتری را در گوگل و دیگر موتور های جست و جو کسب کند باید به طور مداوم سئو شود. با سئو مناسب می توانید افرادی را که محصولات و یا خدمات مربوط به کسب و کار شما را سرچ می کنند به سمت سایت خود هدایت کرده و مشتریان خود را افزایش دهید.

طراحی سایت در آسارا

در انواع طراحی سایت ها همانند طراحی سایت شرکتی در آسارا و یا طراحی سایت فروشگاهی در آسارا و … باید اصول و قوائد مربوط به سئو را دانست و در سایت خود پیاده سازی کرد. مراحل سئو به صورت زیر می باشد:

  1. ✅پیدا کردن کلمات کلیدی
  2. ✅تحلیل و آنالیز رقبا
  3. ✅تدوین استراتژی و لینک گذاری
  4. ✅بهینه سازی محتوای سایت ( سئو داخلی)
  5. ✅سو و بهینه سازی خارجی سایت
  6. ✅سنجش و ارزیابی نتایج سئو

طراحی سایت ارزان در آسارا

با توجه به انکه سایت ها جزئی جدا ناپذیر از زندگی انسان ها شده و هرروز نقش آن پررنگ تر می شود می توان آن را یک تبلیغات ارزان دانست. تبلیغ کردن در رسانه ها و یا بیلبورد ها هزینه بسیار بالایی را می طلبد اما سایت ها با آنکه قدرت بیشتری نسبت دیگر روش های تبلیغات دارند از قیمتی پایین تر برخوردار می باشند.

طراحی سایت ها نیز بودجه بندی هایی را براساس امکانات ارائه شده در بر دارند که انتخاب یک سایت بی کیفیت و ارزان توفیقی در کسب و کارتان نخواهد داشت بلکه باید سایتی طراحی کنید که علاوه بر امکانات مورد نیاز مخاطبین  ، سایتی با کیفیت و با سرعت بالا باشد.

چرا ناوک وب؟

0 تا 100 محتوای سایت های کدنویسی به وسیله طراح سایت طراحی می شود و همه اجزای آن مطابق با سلیقه مشتری می باشد و این سایت ها از قیمت بالاتری برخوردار می باشند. سایت های کدنویسی نیاز به دانش کدنویسی دارند و برای خلق ایده های نو مناسب می باشند. سایت های وردپرسی قیمت پایین تری دارند و برای کسانی که قادر به پرداخت هزینه سایت های کدنویسی نیستند مناسب می باشد.

به این مطلب امتیاز بدهید
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانه
نمونه کار
واتساپ
تماس